آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۶
فن آوری
۸

خبر

جشنواره بازی های رایانه ای کلید خورد

نخستین کنفرانس خبری ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران دیروز در محل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد و دبیر جشنواره با اشاره به تغییر زمان برگزاری این مراسم نسبت به دوره های گذشته از تابستان به زمستان، آن را جشنواره ای ملی دانست که آثار بازیسازان از تمامی شهرستان های کشور را می پذیرد.به گزارش «ایران»، متین ایزدی با اشاره به اقدام های عملیاتی برای ملی شدن جشنواره گفت: با مراکز ارشاد تمام استان ها هماهنگی صورت گرفته و با آنها در ارتباط هستیم و قرار است این افراد بازوی اطلاع رسانی جشنواره در تمامی استان ها باشند. این امر شاید متفاوت ترین کاری باشد که نسبت به سال های گذشته در جشنواره انجام شده و تا به حال با 31 مرکز ارشاد در استان های مختلف تماس گرفته شده و سعی داریم با تمامی آنها به طور متمرکز به همکاری بپردازیم.طبق اعلام دبیر جشنواره ششم، از 15 آذر ماه فعالیت جشنواره آغاز و تمامی توسعه دهندگان می توانند تا 15 دی ماه از طریق سایت جشنواره به نشانی tehrangamefestival.ir به ارسال آثار خود بپردازند.

برگزاری رویداد هم آفرینی اپراتور اول

دومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با موضوع «خدمات مبتنی بر تلفن همراه در حوزه گردشگری»، با مشارکت پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن، بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش «ایران»، این رویدادها با نگاه حمایت از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است.موضوعات این رویداد در حوزه ICT و صرفا شامل خدمات مبتنی بر تلفن همراه در حوزه «گردشگری با رویکرد مشهد2017»، «تجارت الکترونیک» و «بازی های رایانه ای» است.تیم های علاقه مند جهت شرکت در این رویداد، تا 30 آذرماه می توانند از طریق نشانی www.mci.ir/hamafarini ثبت نام کنند.

جایزه تیم اول 10میلیون تومان، تیم دوم 5 میلیون تومان و تیم سوم 3 میلیون تومان اعلام شده است که در روز اختتامیه به سه طرح برتر اهدا می شود. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.