آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۵
فوتبال ایران
۱۱

توصیه منصوریان برای مهار سیدمهدی رحمتی

فقط روی بازی تمرکز کن

بازی روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی از بازی های حساس رقابت های لیگ برتر است. جدا از تقابل منصوریان و قلعه نویی باید گفت حاشیه هایی که سال قبل بین رحمتی و سرمربی تراکتورسازی پیش آمد باعث شده بازی رفت دو تیم به اوج حساسیت برسد.

هفته قبل از این نوشتیم که دوستان سیدمهدی رحمتی به او توصیه کرده اند کاری به کار قلعه نویی نداشته باشد و اگر می خواهد استقلال وارد حاشیه نشود بهتر است اصلااو را نادیده بگیرد.

این در حالی است که از اردوی آبی ها خبر می رسد این بار علیرضا منصوریان هم توصیه های لازم را به رحمتی کرده و چون می داند دروازه بان تیمش ممکن است اسیر جنگ روانی قلعه نویی شود از حالاکارهای روانی را روی او شروع کرده است. بی شک رحمتی و قلعه نویی در بازی روز جمعه در کانون توجهات هستند و هر اتفاقی در این بازی بیفتد، ممکن است واکنش های آنها را به همراه داشته باشد.

استقلال این روزها روی دور برد افتاده و تزریق کمی حاشیه به این تیم می تواند آن انسجام و همدلی که در تیم به وجود آمده را از هم بپاشد. به همین دلیل منصوریان اصلادوست ندارد اسیر این حاشیه های قابل پیش بینی شود و برنامه ریزی های زیادی کرده تا بتواند سید را برای این مسابقه کنترل کند. او در مصاحبه هایی که انجام می دهد طوری حرف می زند که خود رحمتی هم می داند منظور سرمربی با چه کسی است. سید اگر می خواهد مثل فصل قبل بازنده از زمین خارج نشود و استقلال روی دور افتاده را از کورس خارج نکند باید به نفس خودش غلبه کند و چشمانش را روی تمام حاشیه های احتمالی ببندد.