آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۵
فوتبال ایران
۱۱

اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال و شمشیری که برای بازیکنان از رو بسته اند

وظیفه هایتان را فراموش کرده اید، دوستان!

چند هفته ای است، جعفر کاشانی شمشیر را برای مهدی طارمی از رو بسته و به هر طریق از عملکرد او انتقاد می کند؛ انتقادهایی که خیلی از آنها، اهالی فوتبال را انگشت به دهان گذاشته و همه دنبال پاسخی روشن برای آنها هستند. در این که طارمی روزهای افتش را سپری می کند، شکی وجود ندارد و انتقاد به او وارد است، اما وقتی این نگاه نقادانه از حد بگذرد....

کاشانی در حالی از بازیکن خودی انتقاد می کند که در اردوی تیم رقیب یعنی استقلال هم یک نفر مثل او که اتفاقا عضوی از هیات مدیره است، چنین رفتاری را در قبال سید مهدی رحمتی انجام داده است. پس از انتشار عکس بازیکنان استقلال و رسانه ای شدن آن، برنامه دوشنبه شب نود حسابی به آن پرداخت و پای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را هم به میان کشاند. این در حالی است که کمتر کسی فکرش را می کرد، پس از بروز این همه حاشیه، عضوی از خود باشگاه مصاحبه ای انجام دهد و آخرین تیر را به سید مهدی رحمتی بزند.

وقتی از مسعود معینی پرسیده اند، نظر شما درباره عکس گرفتن بازیکنان استقلال با یک خانم بد حجاب چیست، او گفته: نظر شخصی من این است که خود ورزشکاران باید رعایت کنند ما باید مراقب باشیم وارد حاشیه نشویم. خیلی ها هستند دوست دارند با چهره های معروف عکس بگیرند. من خودم به هیچ وجه حاضر نیستم با بی حجاب عکس بگیرم.

نظرات درباره حاشیه ای که برای این بازیکنان به وجود آمده متفاوت است، اما آنچه باید به آن اشاره کرد، رفتار دو عضو هیات مدیره باشگاه سرخابی هاست. بدون شک این مسائل همه درون خانوادگی است و اگر قرار است اظهارنظری درباره آن شود، باید در خود باشگاه حل و فصل شود. اصلامشخص نیست، هدف این اعضا برای کوبیدن ستاره های تیم چیست و آنها به چه دلیل گاهی علیه بازیکنان جبهه می گیرند و نطق های مختلفی مطرح می کنند؟ عضو هیات مدیره چرا باید درباره مسائل مختلف باشگاه اظهارنظر کند؟ آیا وظیفه آنها چیز دیگری نیست و آیا در همه جای دنیا اعضای هیات مدیره باشگاه های مختلف را کسی می شناسد یا آنها درباره کوچک ترین مسائل باشگاه اظهارنظر می کنند؟