آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۵
جامعه
۱۷

حق با شماست

بغض بازنشسته ها

یک بازنسشته شرکت راه آهن از خوزستان: بیشتر عمرم را راهبان خط راه آهن بودم. در کوه و بیابان، روزی 12 ساعت کار می کردم بدون اضافه کار. حالاهم که بازنشسته شده ام، حدود یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق می گیرم، اما این مقدار هزینه های خانواده را جوابگو نیست. همسرم مریض است و هزینه درمان نداریم.

تشکر از شهرداری

ابراهیمی از تهران: از شهرداری به خاطر ساماندهی ایستگاه اتوبوس های تندرو در ایستگاه مصلی و ضلع شمالی اتوبان حکیم تشکر می کنیم، چراکه امنیت جانی مسافران در این ایستگاه فراهم شده است.

تعاونی پردردسر

کروکی از کرمان: 13سال پیش با پرداخت مبلغی برای خرید زمین در تعاونی مسکن نیروی انتظامی کرمان ثبت نام کردیم، ولی بعد از گذشت 13سال و حتی با وجود شکایت و پیگیری هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم.

قسطی کردن جریمه ها

خاکساری از تهران: از مسئولان راهنمایی و رانندگی درخواست داریم تا ترتیبی اتخاذ کنند که برای جرایم انباشته شده سنگین رانندگی، نحوه پرداخت اقساطی ایجاد شود.

زمین ما چه شد؟

شفیعی از اصفهان: در سال 91 زمین هایی در فاز 6 پردیس بدون هیچ منع قانونی و با سند رسمی دریافت کردیم، اما حالادولت اعلام کرده که این زمین ها منابع ملی است.

تاکسی ها الگو باشند

جمعی از شهروندان: مدتی است که پشت تاکسی ها آرمی نصب شده که نشان دهنده لزوم رعایت قوانین رانندگی بین خطوط است، اما خود تاکسی ها اصلابه آن توجهی ندارند درصورتی که آنها باید الگوی نظم و انضباط باشند.