آرشیو چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۵
ورزش
۱۸

تا قبل از این محرومیت انضباطی نداشتم!

عنایتی: حالم از این فوتبال به هم می خورد

رضا عنایتی که در بازی با استقلال از زمین مسابقه اخراج شد، حالاعلاوه بر محرومیت یک جلسه ای اش باید یک جلسه محرومیت انضباطی را هم بگذراند. اتفاقی که در عمر فوتبالی این مهاجم کهنه کار بی سابقه بوده است.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم که با فارس صحبت می کرد، درخصوص محرومیت یک جلسه ای کمیته انضباطی گفت: هرچه در این 20 سال از فوتبال لذت برده ام در این دو سال آخر حالم بد شده است، باید ببینیم گزارشی که داور داده چه بوده ولی من وقتی گل اول استقلال زده شد به داور گفتم توپ به دست بازیکن استقلال خورده و شما هم این صحنه را دیده اید. آقایان در کمیته انضباطی که برایم محترم هستند معنی تهمت زدن را توضیح بدهند. مگر به داور گفته ام که دزدی کردی که محرومم کردند؟ اتفاقا بعد از این که اخراج شدم مصاحبه کردم و گفتم تیم داوری خوب کار کرده اما به نظر شما در زمین بعد از اخراج باید دست داور را ببوسم؟ این فوتبال امسال هم تمام می شود و می رود و وجدان آدم ها می ماند و خدا. وی افزود: 20 سال است در این فوتبال هستم و اولین بار است که محروم می شوم. جالب است تا حالامحرومیت انضباطی نداشته ام اما باز هم به این تصمیم احترام می گذارم.

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که تماشاگران صبای قم را محروم کردند، گفت: به خدا خنده ام می گیرد! ما اصلاتماشاگر نداریم. در بازی هایی که در ورزشگاه قم برگزار می شود 15 نفر به استادیوم می آیند که چند نفر دوستان و چند نفر فامیل های ما هستند که به آنها التماس می کنیم در ورزشگاه حاضر شوند. شما اگر در بازی استقلال و صبا تماشاگری را دیدید که بجز پرچم قرمز پرچم صبای قم دستش بود، هرچه گفتید من قبول می کنم. چهار سال در قم بازی کرده ام و به جز بازی های استقلال و پرسپولیس که تماشاگران رقیب برای حمایت از ما می آیند، بقیه کلا 15-10 نفری هستند که فک وفامیل های ما هستند، بگذریم فقط امیدوارم که ختم به خیر شود و ما هم دیگر از این زشتی ها نبینیم.