آرشیو پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۶
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو محمد باقری معتمد که پیش از این اعلام شده بود برای جام جهانی برای تیم آذربایجان بازی خواهد کرد از لیست تیم ملی آذربایجان کنار گذاشته شد. بدین ترتیب باقری معتمد دارنده مدال المپیک لندن نمی تواند در جام جهانی آذربایجان برای این تیم مبارزه کند.

* اداره کل ورزش و جوانان استان البرز پس از نزدیک به یک هفته پس از ماجرای حضور ورزشکار موی تای کار بر سکوی قهرمانی در کنار نماینده رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده که تاکنون از این ماجرا اطلاع نداشته و درپی آن کلیه فعالیت های رئیس هیئت ورزش های رزمی استان البرز را به حالت تعلیق درآورده است.

* مرحله مقدماتی تپانچه بادی نوجوانان قهرمانی آسیا با حضور 16 ورزشکار آسیایی دنبال شد که تیم ایران با ترکیب جمال موسوی، محمد تاجدینی و علی سیاوشی پشت جوخه آتش قرار گرفت که در نتیجه موسوی نفر ششم راهی فینال شد و در بخش تیمی ایران به نشان نقره رسید. فینال این رقابت ها در حالی به پایان رسید که تیرانداز هندی با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه اول ایستاد و دو نماینده چین نیز جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در این رشته تنها نماینده ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت.