آرشیو یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۷۴۸
اقتصاد
۵

دلار، کالای سرمایه ای شد

نوسان قیمت ها در بازار ارز را شاید بتوان مهم ترین رخداد روزهای اخیر در بازارهای وارداتی و صادراتی به شمار آورد که تاثیر بسیاری بر واقعیت های تجاری در کشورمان گذاشته است. دورنمای مبهم پیش رو و نگرانی از ادامه این قبیل نوسان قیمت ها، مواردی است که ابهام را در آینده تولید و تجارت کشور رقم خواهد زد. این در حالی است که برخی اظهارنظرها و گمانه زنی ها در روزهای گذشته، به این قبیل اماواگرها دامن زده؛ همچنین نگرانی از وضعیت مناسبات سیاسی کشور نیز نکته دیگری به شمار می آید که نیاز به بررسی و توجه به بازار ارز را دوچندان می کند. با توجه به این نیاز در نشستی به میزبانی اگزیم نیوز با حضور تنی چند از کارشناسان بازار ارز، به بررسی رخدادهای تاثیرگذار در این بازار پرداختیم تا شرایط پیش روی این بازار را بتوان با شفافیت بیشتری ملاحظه کرد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.