آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
جامعه
۱۷

حق با شماست

کالاهای قاچاق در کرمانشاه

حسینی از کرمانشاه: در شهر جوان رود از استان کرمانشاه کالای قاچاق بدون هیچ محدودیتی عرضه می شود و مسئولان مبارزه با قاچاق کالاهنوز برای جمع آوری این اجناس اقدامی نکرده اند.

سازمان حمایت از مصرف کننده کجاست؟

صلاحی از تهران: شرکت بوتان پکیج های بی کیفیت خود را با مبلغ بالایی به مردم می فروشد و در قبال خرابی این دستگاه کمترین خدمات را به مردم می دهد، چرا سازمان حمایت از مصرف کننده هیچ نظارتی ندارد؟

طلب بازنشستگان از آموزش و پرورش

یگانه پور از کرمانشاه: بازنشسته و جانباز 44درصد آموزش و پرورش هستم و حدود 3 سال است که مبلغی از آموزش و پرورش بابت بازنشستگی ام طلب دارم.

حفظ محیط زیست فقط برای مردم؟!

شهروندی از تهران: شهرداری تهران با نصب بنرهایی مردم را به حفظ محیط زیست و قطع نکردن درختان تشویق می کند، این درحالی است که خود شهرداری بعضا با مجوزهای بی رویه ساخت و ساز، به قطع درختان کمک می کند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در4 آذر تحت عنوان «پله برقی خراب مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: احتراما به اطلاع می رساند پله برقی ایستگاه جوانمرد قصاب در دو هفته گذشته هیچ گونه خرابی نداشته و مورد اعلام شده احتمالامربوط به پله برقی هوایی در محوطه ایستگاه است که مربوط به شهرداری محترم منطقه 20 است.