آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
ورزش
۹

فرشید باقری در آستانه جدایی از استقلال؟

امید ابراهیمی گلایه دارد. او معتقد است در میانه زمین تنهاست و نمی تواند به تنهایی از پس کار برآید. سال گذشته روزبه چشمی در کنار امید بازی می کرد و این مساله باعث شده بود او بتواند راحت تر بازی کند و نزدیک به ده گل بزند. روزبه نقش کلیدی در درخشش امید داشت و در نهایت این بازیکن توانست بهترین هافبک فصل لیگ گذشته شود.

پس از حضور منصوریان در استقلال، او تلاش کرد زوجی برای امید ابراهیمی پیدا کند و در این میان ناگهان بازیکنی به نام فرشید باقری در لیگ برتر رو شد. تا پیش از این، کسی نمی دانست این بازیکن در صبا چگونه بوده و احتمالاخیلی از هواداران استقلال اصلانمی دانستند این بازیکن در کدام تیم لیگ برتری بازی می کرده است.

در مدتی کوتاه، فرشید مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت با قراردادی به ارزش 950 میلیون تومان به جمع آبی ها ملحق شد. منصوریان می گفت توانسته ضعف های این بازیکن را در تمرینات برطرف کند و حتی یکی دو بازیکن استقلال می گفتند در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده است؛ ولی وقتی فصل شروع شد، کسی اثری از آن بازی خوب ندید.

باقری هر زمان برای استقلال به میدان رفت، از ضعیف ترین بازیکنان بود و چند بار با انتقادهای منصوریان روبه رو شد. او حتی گرفتار مشکلات جسمانی شد به شکلی که یکی از استقلالی ها می گوید: هر روز یک جایش درد می کند و خودش می گوید به خاطر فشار و استرسی است که رویش وجود دارد....

فرشید باقری تا اینجای فصل بسیار ضعیف عمل کرده و حالاخبرهایی درباره جدایی اش از استقلال شنیده می شود. منصوریان هم چندان موافق ماندن این بازیکن نیست، چراکه روزبه چشمی شرایط خوبی دارد و به احتمال فراوان در نیم فصل به استقلال اضافه می شود. شنیده می شود نسخه باقری تا حدود زیادی پیچیده و این بازیکن هم ترجیح می دهد برای رهایی از این فشار و استرس به تیم دیگری ملحق شود.