آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
حوادث
۱۹

دسیسه شوم برای داماد در شب عروسی

مرد جوان به قصد انتقام گیری از زنی که باعث جدایی میان او و همسرش شده بود، با ارسال پیام های تهدیدآمیز قصد اخاذی از او را داشت که دستگیر شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی گفت: فردی ناشناس در تلگرام تهدیدم می کند که عکس های خصوصی مرا در اختیار دارد و بزودی آن را منتشر می کند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، فرد مزاحم برای شاکی پیام فرستاد که باید پولی به او بپردازد تا دست از این مزاحمت ها بردارد و محل تحویل پول را هم قید کرد. زن جوان بعد از دریافت این پیام با حضور دوباره در اداره پلیس، ماجرا را اطلاع داد. در این مرحله ماموران به جای شاکی در آن محل حاضر شده و مردی را که به محل قرار آمده بود، بازداشت کردند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.