آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
حوادث
۱۹

راز قتل پسر جوان در گزارش پزشکی قانونی

گزارش پزشکی قانونی، 20 ماه بعد از مرگ مشکوک پسر جوان، احتمال قتل او را قوت بخشید.

به گزارش جام جم، چهاردهم فروردین سال گذشته مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از کشف جسد پسر 27 ساله اش در خانه شان در یکی از محله های غرب تهران خبر داد.

ماموران باحضوردرآنجا مشاهده کردند چند روز از مرگ پسر جوان می گذرد و جسد او دچار فساد شده و مشخص نیست علت مرگش چه بوده است.

با گزارش این ماجرا به کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، جسد پسرجوان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد

والدین جوان فوت شده برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران فراخوانده شدند که معلوم شد آنها هنگام وقوع این حادثه خانه نبوده اند.

پدر خانواده به افسر تحقیق گفت: من، همسرم و پسرمان برای شرکت در یک مراسم ختم به شهرستان رفتیم. چند روز آنجا بودیم که پسرم تصمیم به بازگشت گرفت و ما مجبور شدیم آنجا بمانیم. قرار بود پسرم بعد از انجام کارش دوباره به شهرستان پیش ما برگردد که خبری از او نشد. چند بار با تلفن همراهش و تلفن منزل تماس گرفتیم اما پاسخگو نبود. نگران شده و به خانه مان بازگشتیم که مشاهده کردیم جسد پسرمان روی رختخواب افتاده و به نظر می رسید مدتی از مرگ او می گذرد.

با مرگ مشکوک پسر جوان، تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او آغاز شد. ماموران با تحقیق از دوستان جوان فوت شده، متوجه شدند او پسری پرانرژی بوده و انگیزه ای برای خودکشی نداشته است. بنابر این احتمال خودکشی رنگ باخت.

با توجه به مشکوک بودن مرگ او، تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا ادامه داشت تا این که 20 ماه بعد از وقوع این حادثه، پزشکی قانونی نظر داد شیارهایی روی گردن جوان فوت شده بوده و مرگ او به نظر می رسد بر اثر فشار روی عناصر حیاتی گردنش باشد. بنابراین فرضیه قتل او قوت گرفت.

بنابراین دیروز با دستور نسرین مرادی، دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد مرحله جدیدی شد تا راز این قتل مرموز فاش شود.