آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۰
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

طولانی ترین تونل جهان

طولانی ترین تونل جهان به طول57کیلومتر درسوئیس ساخته شده است.به گزارش تسنیم، ساخت این تونل17 سال طول کشیده است. قطار با عبور از زیرکوه های آلپ مسافران را بین «زوریخ» درشمال و «لوگانو» در جنوب سوئیس جابه جا می کند.

تبریک متفاوت بنز به بی.ام.و

شرکت ماشین سازی بنز که شعارش این است: «رقیب قوی باعث پیشرفت ما می شود»، برای صد سالگی تولید ماشین بی.ام.و پیام تبریکی فرستاد که در آن نوشته شده: «ممنون برای صدسال رقابت با ما. 30 سال اول که نبودی خیلی خسته کننده بود!» در این پیام کارخانه بنز غیر مستقیم به این نکته اشاره کرده 30 سال تجربه بیشتری دارد!

کوتاه کردن مو با 22 قیچی

پیرایشگر مبتکر، خلاق و نوآور تبریزی مصمم است مهارت منحصربه فرد خود را که عبارت است از کوتاه کردن موی سر با استفاده از دو دست به صورت همزمان و بیشتر از 22 قیچی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. به گزارش فارس، پدرام محمدیان یک پیرایشگر مردانه تبریزی است که با ثبت این ابتکار و خلاقیت با تلاش، تمرین و جدیت زیاد در صدد است این مهارت خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

قصر 160 میلیون پوندی بکام

دیوید بکام ستاره سابق منچستر یونایتد در فکر خرید قصری است که 14 اتاق خواب دارد و 160 میلیون پوند می ارزد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از دیلی میل، دیوید بکام و همسرش ویکتوریا قصد دارند خانه ای را به ارزش 160 میلیون پوند در کالیفرنیا بخرند که 14 اتاق خواب دارد. ستاره سابق منچستر خانه ای را که در آن سکونت دارد 24 میلیون پوند برای فروش گذاشته و قصد دارد پول زیادی را برای خریدن قصر جدیدش خرج کند. خانه جدید وی استخر و زمین تنیس دارد. نکته قابل توجه این است که این خانه به عنوان بزرگ ترین خانه کالیفرنیا شناخته می شود و 123 اتاق مجزا دارد که 14تای آنها اتاق خواب است.