آرشیو چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۱۶
ورزشی
۹

سرپرست فدراسیون کاراته اعلام کرد: عملکرد ملی پوشان کاراته از سوی کمیته فنی ارزیابی می شود

سرپرست فدراسیون کاراته می گوید منتقدان کاراته اطمینان داشته باشند که صدا و نقد آنها شنیده می شود. گزیده ای از تازه ترین صحبت های سید حسن طباطبایی در ادامه می آید:

* از کمیته فنی می خواهم فرد یا افرادی را مشخص کنند که به دور از نگاه جانبدارانه، منفعت طلبانه، سبکی و گروهی عملکرد تیم ملی در رقابتهای جهانی اتریش و مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را ارزیابی نمایند. در این بررسی و ارزیابی انتظار می رود دلایل نتیجه گرفتن یا نگرفتن تیم ملی مشخص شود و روی کاغذ بیاید تا در دسترس همگان قرار گیرد.

* نباید نتایج بخش بانوان در رقابتهای جهانی اتریش در لابه لای هیاهوی موفقیت تیم ملی مردان گم شود، چرا ما باید در بخش بانوان تنها یک مدال برنز کسب کنیم، آیا ظرفیت ما تنها همین یک مدال بود؟!

* از سوی دیگر انتظار می رود در جاهایی نیز که درست عمل کردیم، ارزیابی و بررسی دقیقی صورت گیرد و به مردم گفته شود تا راه درست ادامه یابد تا در آینده شاهد تکرار موفقیت ها باشیم.

* هر کس لباس سفید کاراته را برتن داشته حق اظهار نظر در خصوص عملکرد فدراسیون را دارد. این وظیفه ماست که با صبر و حوصله شنونده نظرات موافق و مخالف باشیم و در صورت وجود نکات مثبت از آنها استفاده کنیم. سیستم کاری ما در فدراسیون باید به گونه ای باشد که خودمان زودتر از همه عملکردمان را نقد کنیم، اگر همین کار به ظاهر کوچک صورت بپذیرد بسیاری از مشکلات در اسرع وقت برطرف می شود.