آرشیو چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۸
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

نمایی زیبا از بین الحرمین

نمایی دیدنی از شهر کربلاو حرمین شرفین امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع). حسین حاجیلری عکاس این عکس است.

گاو وحشی در تهران

تصویری که می بینید مربوط است به حضور خودروی گرانقیمت لامبورگینی «مورسیه لاگور»، ملقب به گاو وحشی در خیابان های تهران.

لاله و لادن هندی

وینا و وانی دو خواهر دوقلوی هندی که مانند لاله و لادن ایرانی از بدو تولد از ناحیه سر به هم چسبیده اند از بیمارستان نیلوفر در حیدرآباد هند که 11 سال را در آن زندگی کردند به یک خوابگاه منتقل شدند. این دو خواهر هم اکنون 14 ساله هستند و از سوی والدینشان به دلیل ناتوانی در تامین هزینه درمان رها شدند.

پیتزای 8 میلیونی

رستورانی در نیویورک با منوی غذاهای گران قیمتش معروف است. در فهرست منوی گران قیمت این رستوران پیتزایی دیده می شود از طلای 24 عیار. در پخت این پیتزا خاویار دریای خزر، جگر غاز و قارچ فرانسه، پنیر سفید استیلتون و ورقه های طلای قابل خوردن از اکوادور استفاده شده است. قیمت این پیتزا 2000 دلار یعنی حدود هشت میلیون تومان است که اگر آن را به هشت قسمت تقسیم کنیم هر تکه از آن چیزی حدود یک میلیون تومان می شود.

بدل گلزار

محمدرضا امامی، مدل و بازیگر ایرانی که معروف به بدل محمدرضا گلزار است و شباهت بسیار زیادی به این سوپراستار ایرانی دارد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از پروژه جدید سینمایی اش خبر داد و عکسی از گریمش در فیلم سینمایی «یک شوخی احمقانه» که در آن نقش اول فیلم را بازی می کند به اشتراک گذاشت.

محصول جدید بی ام و

چند روز قبل بنز از جدیدترین محصولش رونمایی کرد و حالااین هم از محصول جدید بی ام و با عنوان «2018 6Series» که رونمایی شد.