آرشیو چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تقدیر رهبری از برنامه «قندپهلو»

شاعر و داور طنزپرداز برنامه قندپهلو از واکنش مثبت رهبر معظم انقلاب نسبت به این برنامه سخن گفت.

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، شهرام شکیبا گفت: با جمعی از شاعران و اهالی ادب، شب ولادت امام حسن(ع) با مقام معظم رهبری دیدار داشتیم که ایشان نسبت به برنامه طنز قند پهلو واکنش نشان دادند.

وی افزود: ایشان در حال راه رفتن بودند، هنگامی که بنده را دیدند، ایستادند. فکر کردم با دوستان بغل دست من اشارتی دارند. آقایان میرشکاک، انسانی، حسین جعفریان و رضا برجی و چند نفر از رفقای دیگر بودند. آقا گفتند: «ما برنامه را می بینیم و احسنت به شما.» یک کلام ملاطفت آمیز و لطیفی فرمودند و من فهمیدم برنامه دیده شده است.

همچنین تهیه کننده «قندپهلو» از آغاز پیش تولید سری جدید این برنامه برای پخش در ایام دهه فجر و همچنین نوروز 96 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی برنامه، امیر قمیشی تهیه کننده، کارگردان و یکی از طراحان مسابقه «قندپهلو» با اعلام این خبر افزود: در سری جدید این برنامه، همچنان رضا رفیع به عنوان مجری و سردبیر و شهرام شکیبا و ناصر فیض نیز به عنوان داور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: روز دوشنبه جلسه ای ویژه در ارتباط با ساخت سری تازه «قندپهلو» با حضور مدیر شبکه آموزش برگزار و مقرر شد طی هفته جاری با حضور مجری، سردبیر و داوران برنامه جلسه ای تشکیل و درباره سایر جزئیات برنامه تصمیم گیری های قطعی اخذ شود. این تهیه کننده یادآور شد: به طور موازی پیش تولید این مسابقه ادبی نیز از روز سه شنبه آغاز شده است.