آرشیو چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

لیگ برتر بسکتبال با برد شیرین شیمیدر در تبریز پیگیری شد

بازی های ملال آور

در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال تیم نیروی زمینی 79 بر 55 از تیم نفت شکست خورد. رایان ریچاردز بازیکن انگلیسی تیم نفت به ترکیب این تیم برگشت، هر چند شرایط خوبی نداشت و سورن دیربوغوسیان بازیکن سابق تیم بسکتبال جوانان ایران هم بعد از چند سال دوری از ایران در ترکیب نیروی زمینی به میدان رفت. نفت آبادان با درخشش محمد حسن زاده (22 امتیاز و 12 ریباند)، سعید داورپناه (12 امتیاز) و دورون پرکینز (15 امتیاز، 6 ریباند) بازی را به سود خود تمام کرد.

تیم شهرداری تبریز با اختلاف دو امتیاز (65 بر 63) در خانه از شیمیدر تهران شکست خورد. شیمیدر با میدان دادن به جوانانی مانند امیرحسین آذری و کیوان ریاعی و همین طور دفاع خوب تیمی موفق شد در تبریز نتیجه خوبی بگیرد و همسایه اش در رده بندی تیم ها را شکست بدهد. تیم شهرداری اراک، 88 بر 74 همتای گرگانی خود را شکست داد. حامد آفاق کاپیتان تیم اراک بهترین بازیکن تیمش بود. تیم شهرداری گرگان، مهدی شیرجنگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. حامد آفاق با 20 امتیاز و چهار ریباند به همراه کوئنتین هاسلی با 16 امتیاز، هفت ریباند و پنج توپ ربایی همچنین آرن داوودی با 13 امتیاز، هفت پاس گل و سه توپ ربایی بهترین های شهرداری اراک بودند.

تیم کاشان این هفته در شرایطی میزبان صدرنشین لیگ برتر بود که زوانکو بولیان تاثیرگذارترین بازیکن خود را در اختیار نداشت. تیم کاشانی 82 بر 62 از پتروشیمی بندر امام شکست خورد و روند باخت های خانگی خود را ادامه داد. محمد شهریان از تیم کاشان برابر تیم سابق خود 13 امتیاز به دست آورد. جرالد رابینسون با 20، جیمز وایت با 16 و روزبه ارغوان با 14 امتیاز؛ امتیازآورترین بازیکنان تیم خوزستانی بودند.

دانشگاه آزاد 92 بر 57 مقابل تیم AS شیراز به برتری رسید. بابک نظافت در این بازی برای تیم شیرازی بازی نکرد و AS یازدهمین باخت پیاپی را در لیگ برتر تجربه کرد. شیرازی ها با مشکلاتی که گریبان حامی مالی تیم را گرفته است، شرایط خوبی برای ادامه لیگ ندارند و همچنان بدون حمایت مالی به کار خود ادامه می دهند. عدنان دورقی و جی پرینس با 26 امتیاز و جیمز جونز با 11 امتیاز بهترین های بازی بودند.