آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نشان سازی، بزرگ ترین هنر رسانه ملی است

از بازی رایانه ای «تاریخ از این ور» در حضور معاون و مدیران سیما رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، با رونمایی از بازی رایانه ای «تاریخ از این ور»، قهرمانان آشنای انیمیشن های مرکز صبا، به عرصه تولیدات سرگرمی داخل کشور اضافه شدند. بازی تاریخ از این ور، اثری سرگرم کننده در زمینه بازی های رایانه ای است که در آن شخصیت های محبوب انیمیشن های مرکز صبا حضور دارند.

دکتر مرتضی میرباقری، معاون سیما در مراسم رونمایی با قدردانی از پدیدآورندگان این اثر بر نقش رسانه ملی در تولید محصولات فرهنگی تاکید کرد و گفت: برای خلق آثار فرهنگی و سرگرمی نیازمند فاکتورهای گوناگونی در جامعه هستیم.

وی با استناد به آمار موجود، پنجره جمعیتی را در ایران، بالغ بر 70 درصد خواند و افزود: بدیهی است افراد بسیاری از این گروه در عرصه فرهنگ و هنر مشغول تولید آثار فرهنگی هستند و سازمان صداوسیما به عنوان مقتدرترین سازمان و نهاد فرهنگی کشور، افراد توانمند بسیاری را در این عرصه در خود جای داده است، بنابراین بزرگ ترین سرمایه انسانی و فرهنگی را می توان در این مجموعه دید.

دکتر میرباقری تاکید کرد: در سال های اخیر، رسانه ملی فراز و فرودهای بسیاری به خود دیده و اکنون در آستانه جهشی دیگر آمادگی دارد با تمام امکانات در کنار هوشمندترین و چابک ترین افراد در بخش های خصوصی، آثاری فاخر در عرصه فرهنگ و سرگرمی تولید کند.

وی برندسازی را بزرگ ترین هنر رسانه ملی خواند و اضافه کرد: مسلما مهم ترین و پایدارترین برندهای داخل کشور از معبر رسانه ملی گذشته اند. بنابراین به تولیدکنندگان داخلی توصیه می کنم از این ظرفیت غافل نشوند.