آرشیو یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۶۴۰۲
ایران زمین
۱۹

تسهیلات یارانه دار برای طرح های نیمه تمام روستایی استان زنجان

تسهیلات اشتغالزا به طرح های نیمه تمام مستقر در مناطق روستایی استان زنجان پرداخت می شود.

«حبیب الله عباسی»، رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درگفت وگو با ایسنا، اظهارداشت: طی تفاهمنامه ای که بین معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، بنیاد برکت، یکی از بانک ها و استانداری های سراسر کشور منعقد شده، تسهیلات به طرح های نیمه تمام واقع درمناطق روستایی پرداخت خواهد شد. همه طرح هایی که بالاتر از 50 درصد پیشرفت داشته و در مناطق روستایی مستقر هستند، می توانند از این تسهیلات جهت تکمیل طرح خود استفاده کنند و این تسهیلات به افرادی پرداخت می شود که شرایط لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به یارانه ای که به این تسهیلات اعطا شده، تصریح کرد: 10 درصد یارانه به این تسهیلات اختصاص یافته و این تسهیلات با 8درصد به واحدها پرداخت می شود که پرداخت این یارانه کمک خوبی برای صاحبان طرح ها در بخش تامین مالی است.

عباسی در مورد بخش هایی که تسهیلات طرح های نیمه تمام روستایی به آنها پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: این تسهیلات به بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری پرداخت می شود و سهم استان زنجان از این تسهیلات 400 میلیارد ریال است که به طرح های روستایی استان پرداخت می شود. متقاضیان دریافت وام می توانند درخواست خود را جهت اخذ تسهیلات به سازمان ارائه کنند که پس از آن، طرح در کمیته مربوطه ارزیابی و برای دریافت وام به بانک عامل ارسال خواهد شد.