آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«شهرک جیم» به روزهای پایانی تصویربرداری رسید

«شهرک جیم» محصول شبکه سه سیما به روزهای پایانی تصویربرداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی شهرک جیم به کارگردانی علی شب خیز در حال حاضر در شهرک سینمایی غزالی روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد و همزمان تدوین و صداگذاری آن نیز در حال انجام است. تاکنون 26 قسمت از این مجموعه 70 قسمتی روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و براساس پیش بینی ها سایر قسمت ها نیز تا اوایل اسفند پخش خواهد شد.

عباس آبیاری «بربال فرشتگان» می نشیند

برنامه تلویزیونی «بربال فرشتگان» در جدیدترین قسمت خود به زندگینامه شهید مدافع حرم عباس آبیاری پرداخته است.

به گزارش تسنیم، شهید عباس آبیاری از رزمندگان جبهه مقاومت در تاریخ 21 دی 94 در خانطومان (سوریه) توسط گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید پس از ماه ها به میهن عزیز بازگشت. این برنامه قرار است در ایام دهه اول فاطمیه از شبکه های مختلف تلویزیون روی آنتن برود.

«تله» آقاخانی برای شنوندگان رادیو نمایش

از امروز ساعت 11 و 15 دقیقه شنونده سریال رادیویی «تله» به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو نمایش باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی را الهام رفیعی نوشته که داستانی از درمان های لاغری در فضای مجازی است. در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهین نثری، بهرام ابراهیمی، مهدی طهماسبی، شهیندخت نجف زاده، محمدرضا علی، مسعود زنوزی راد، علی اصغر دریایی، نسرین زارع، اکبر ملایی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

مبلغین رسانه ای مورد نیاز رسانه هستند

حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه همراه مدیران مجموعه معاونت تبلیغ حوزه های علمیه از برخی قسمت های اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه بازدید و نشستی نیز با مدیران این اداره کل داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نهاوندی تربیت مبلغین رسانه ای را مورد نیاز رسانه دانست و همایش مشترک مبلغین رسانه شناس را پیشنهاد داد. در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه نیز ضمن تشکر گفت: تعامل کارهای پژوهشی در سازمان ها باید با ساختار متناسب باشد و پژوهش مورد تاکید مقام معظم رهبری آن است که ناظر به نیاز باشد.