آرشیو دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۷
جامعه
۱۷

حق با شماست

انسداد چهارباغ زیبا

شهروندی از اصفهان: به علت مسدود شدن خیابان چهارباغ اصفهان، کسبه و بازاریان این خیابان با مشکلاتی مواجه شده اند. لطفا رسیدگی شود.

اسانس ها دردسر آلرژیک ها

یک شهروند: کارخانه های مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی مقدار زیادی از اسانس های خوشبوکننده در محصولات خود استفاده می کنند و این امر برای افرادی که حساسیت دارند زیان آور است، درخواست می شود کمی هم به فکر این افراد باشند.

پیاده رویی نیازمند اصلاح و ترمیم

پوراحمد از ملایر: پیاده رو حدفاصل دانشگاه ایمان و اندیشه تا دریاچه ملایر به آسفالت و ترمیم نیاز دارد، لطفا شهرداری ملایر رسیدگی کند.

مسافرکش های دردسرساز

جمعی از شهروندان از اردبیل: مسافرکش های شخصی در میدان وحدت اردبیل با سروصدای زیاد و مزاحمت برای عابران و مسافران، آسایش را از مردم سلب کرده اند.

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در 8دی با عنوان «قطارهای قدیمی خط 2 مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برنامه بازسازی قطارهای متروی تهران از سال 1393 آغاز شده و در دستور کار شرکت بهره برداری قرار گرفته است. همچنین تاکنون 70 واگن بازسازی شده اند و در خطوط زیرزمینی شهر تهران مشغول سرویس دهی است. شایان ذکر است پس از رسیدن کیلومتراژ کارکرده قطارهای مترو به رده بازسازی، با برنامه ریزی انجام گرفته، قطار از سرویس خارج شده و مورد بازسازی قرار می گیرد.