آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۸
فوتبال جهان
۱۱

فوتبال اروپا

راموس: یکی از بهترین بازی هایم بود

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با گل به خودی، زمینه تبدیل برد رئال به شکست را فراهم کرد. او بعد از بازی گفت: خوشحالم که باز هم در پیسخوان حضور پیدا کردم.

این یکی از بهترین بازی های من در پیسخوان بود. باز هم مردم به من توهین کردند، اما ایرادی ندارد. من این چیزها را فراموش می کنم و به جای آن، هرگز فضای زیبای پیسخوان را فراموش نخواهم کرد. بازیکنان با احترام با من برخورد کردند و از همه آنها ممنونم. از هوادارانی که صدای احترامشان در هیاهوی فحاشی سایرین گم شد نیز بسیار متشکرم. آندلوسیا و سانچز پیسخوان خانه من است. از هواداران رئال مادرید عذرخواهی می کنم. در یک لحظه مرتکب اشتباه شدم و به توپ ضربه زدم و وارد دروازه خودمان شد. در بازی های دیگر جبران خواهم کرد.

اعتراض سه ویا به داور

مقامات باشگاه سه ویا به نحوه قضاوت داور بازی یکشنبه شب با رئال مادرید به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کردند. باشگاه سه ویا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شد پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید که منجر به ثبت تک گل زده این تیم شد، نادرست بود، چون دروازه بان سه ویا نخست به توپ ضربه زده و مرتکب خطا نشده است.

مارسلو: بعد از گل، عقب کشیدیم

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید گفت: بعد از گل رونالدو در اواسط نیمه دوم، عقب کشیدیم و متاسفانه شکست خوردیم. خیلی خسته بودیم.

بعد از جام باشگاه های جهان و سفر طولانی از ژاپن به مادرید، بلافاصله تمرینات سنگین ما شروع شد و شش بازی در یک ماه، حسابی ما را خسته کرد. با وجود خستگی زیاد، کنترل بازی در اختیار ما بود؛ اما متاسفانه بعد از گل زده، عقب کشیدیم و گل خوردیم. فوتبال همین است. میدان را خالی کنی، شکست خواهی خورد. سه ویا، تیم برتر میدان نبود و خودش هم باور نداشت به همین راحتی به سمت دروازه ما حمله کند. این ما بودیم که سه امتیاز بازی را به آنها تقدیم کردیم.