آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۵۳
صفحه آخر
۱۲

در اختتامیه جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی مطرح شد؛ تهران مظلوم ترین شهر در حوزه فرهنگ است

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم اختتامیه جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» با بیان اینکه معدل صداقت در رسانه های ما مثبت است، یادآور شد: رسانه ها باید اتفاق ناگواری که در اسراف، زیاده خواهی و زیاده خوری در هر دوره ای و از طرف هر کسی پیش بیاید مطرح و جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، آیین اختتامیه نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی»، با حضور استادان و هنرمندان و محمود صلاحی، رئیس و حجت الاسلام ناصری پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ناصری پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تشکر از حاضران در مراسم اختتامیه گفت: تهران، این شهر 9 میلیونی متشکل از 18 خرده فرهنگ است که خیلی با هم پیوند ندارند و گاهی در بعضی مناسبات فرهنگی تضادها یک نوع تلقی ضدفرهنگ به وجود می آورد.

تهران مظلوم ترین شهر در حوزه فرهنگ است. بسیاری از اتفاق ها در سطح جهانی می افتد و به نوعی به شهر تهران و شهروندان تهرانی مربوط است، اما با این وجود توجه لازم به تهران نمی شود. سازمان های فرهنگی فعال در شهر تهران گرفتار روزمرگی شده اند، در حالی که باید برای حل مسائل فرهنگی تهران تلاش زیادی کنند.