آرشیو چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۵۳
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی اسکی بازان معلول

رقابتهای بین المللی اسکی جانبازان و معلولان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. پس ازایران، تیمهای ارمنستان و رومانی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرارگرفتند.

عزیمت دو قایقران به عمان

دو قایقران ایران برای شرکت در یک تورنمنت بین المللی راهی عمان شدند. شهاب خاتم و مسعود جانی در این رقابتها که از 29 دی آغاز می شود،شرکت می کنند.

جام جهانی کشتی درکرمانشاه

پس ازامضای تفاهم نامه بین رئیس فدراسیون کشتی و استاندار کرمانشاه، میزبانی رقابتهای جام جهانی 2017 به این شهر سپرده شد. این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر دنیا از روز28 بهمن برگزار می شود.

زنجان، قهرمان لیگ بوچیا

سومین دوره لیگ باشگاهی بوچیا در بخش مردان با حضور 9 تیم برگزار شد. و در پایان زنجان به عنوان قهرمانی دست یافت و تهران دوم شد. تیمهای اصفهان و آسایشگاه کهریزک به مقام سوم مشترک رسیدند.

خداحافظی فان خال از فوتبال

سرمربی سابق تیمهای فوتبال منچستریونایتد، بارسلونا و تیم ملی فوتبال هلند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. فان خال دراین ارتباط گفت: فکر نمی کنم که دیگر به دنیای مربیگری برگردم.

فرجی، سکاندارکاراته شد

مجمع انتخابانی فدراسیون کاراته با حضور وزیر ورزش برگزار شد و در پایان رای گیری محمد صادق فرجی برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

کاپیتان آندو تست می دهد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای حضوردر تیم استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق رسید. البته هنوز قراردادی امضا نشده و آندو امروزدرتست پزشکی شرکت می کند و پس از آن قراردادش را به امضا می رساند.

ناظم الشریعه تمدید کرد

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال دیروز بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال تمدید شد.ناظم الشریعه موفق شده بود با تیم ملی فوتسال به عنوان قهرمانی آسیا وعنوان سومی جام جهانی دست یابد.

استکی: ذوب آهن 3 امتیاز می خواهد

استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه جایگاه سایپا درجدول نشانگر وضعیت فنی این تیم نیست، گفت: امروز با تیم قدرتمندی بازی داریم وبه دنبال 3 امتیاز هستیم.