آرشیو پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۴۰
ورزشی
۹

برگزاری پنج دیدار باشگاهی پیش از تعطیلات ملی و زمستانی بسکتبال

امروز و با برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، این مسابقات به خاطر حضور تیم ملی در غرب آسیا تعطیل خواهد شد.

امروز پنجشنبه دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور برگزار می شود. در این هفته از مسابقات پتروشیمی که دوشنبه برای دومین بار در این فصل مغلوب نفت آبادان شد و اینگونه دومین شکست این فصل را در کارنامه اش ثبت کرد، میزبان شهرداری گرگان خواهد بود که همان روز برای نخستین بار در این فصل موفق شد در دیدار خانگی صاحب برتری شود. پتروشیمی باید در این بازی برنده شود تا موقعیت صدرنشینی اش به خطر نیفتد.

نفت آبادان اما در این هفته به مصاف شهرداری کاشان می رود. آبادانی ها که حالافقط به اندازه یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند خیلی امیدوارند با برد امروز و بردهای آینده این اختلاف را هم از بین برده و بالاخره صدرنشین شوند.در این هفته از مسابقات تهران میزبان دو بازی است که طی آن نیروی زمینی به مصاف شهرداری تبریز می رود و دانشگاه آزاد هم میزبان شهرداری اراک خواهد بود. شیمیدر دیگر نماینده تهران اما در شیراز به مصاف تنها تیم بدون برد مسابقات می رود.

با برگزاری این دیدارها، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور برای مدت دو هفته تعطیل خواهد شد. تیم ملی بسکتبال از شنبه آینده وارد اردوی تدارکاتی می شود تا برای مسابقات غرب آسیا آماده شود. بعد از پایان کار ملی پوشان در این رقابت ها، مسابقات باشگاهی از سر گرفته می شود.

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و جدول رده بندی تیم های شرکت کننده پیش از برگزاری این دیدارها به شرح زیر است:

پنج شنبه 30 دی ماه* نیروی زمینی تهران- شهرداری تبریز * دانشگاه آزاد تهران – شهرداری اراک * شهرداری کاشان – نفت آبادان * پتروشیمی بندر امام – شهرداری گرگان * لوله AS شیراز – شیمیدر تهران

جدول رده بندی: 1 پتروشیمی بندر امام (14 بازی، 12 برد، 1 باخت، 26 امتیاز)، 2 - نفت آبادان (14 بازی، 11 برد، 3 باخت، 25 امتیاز)، 3 - دانشگاه آزاد (14 بازی، 9 برد، 5 باخت، 23 امتیاز)، 4 - شیمی در تهران (14 بازی، 8 برد، 6 باخت، 22 امتیاز).