آرشیو شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۷۸۲
سیاسی
۲

پیام مقام معظم رهبری در پی حادثه فروریختن ساختمانی در مرکز شهر تهران: همه مسئولان کار مجاهدانه و وظیفه فوری را ادامه دهند

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری: در پی حادثه دردناک صبح پنجشنبه و آتش سوزی و فروریختن ساختمان در مرکز شهر تهران که به گرفتارشدن جمعی از آتش نشانان انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری، پیامی صادر کردند. متن پیام مقام معظم رهبری به شرح زیر است: «بسمه تعالی؛ حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه اندوه و تاسف و نگرانی عمیق این جانب است. شهامت و فداکاری آتش نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده می سازد. درحال حاضر همه تلاش ها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت دهی شود. رسیدگی به علل حادثه مسئله بعدی است. از همه مسئولان می خواهم همان گونه که در این چند ساعت تلاش کرده اند، کار مجاهدانه خود را ادامه دهند و وظیفه فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند. خداوند کمک فرماید؛ ان شاءالله».

عیادت نماینده مقام معظم رهبری از آتش نشان های مصدوم

همچنین حجت الاسلام والمسلمین تقوی به نمایندگی از مقام معظم رهبری صبح روز گذشته با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو، از آنان عیادت کرد و ضمن قرارگرفتن در جریان روند درمان، سلام و دعای مقام معظم رهبری برای سلامتی و بهبود این نیروهای فداکار و متعهد را به آنان ابلاغ کرد.