آرشیو شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۱
ورزش - جهان
۹

فوتبال اروپا

رئال رونالدو را می فروشد

خبرگزاری دون بالون مدعی شد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید یکی دو فصل دیگر کریستیانو رونالدو را به فروش خواهد رساند.

رونالدو در بازی های اخیر رئال مادرید یا پنالتی زده یا عملکرد درخشانی نداشته است، همین موجب شده تا هواداران رئال نسبت به او واکنشی منفی نشان دهند و در فضای مجازی پیغام دهند اگر از چین پیشنهاد داری برو! البته این برای چندمین بار است که بین رونالدو و هواداران رئال اصطکاک به وجود می آید. آنها حتی چند بار او را در سانتیاگوبرنابئو «هو» کرده اند. رونالدو تا 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد؛ اما امکان فروش رونالدو به لیگ حرفه ای آمریکا وجود دارد.

راهیابی بزرگان به یک هشتم نهایی

تنیسور شماره یک جهان با شکست حریفی از آمریکا به پیشتازی خود در گرنداسلم استرالیا ادامه داد. اندی ماری که پس از حذف غیرمنتظره نواک جوکوویچ از گردونه اولین گرنداسلم سال، حالاشانس اول قهرمانی در تنیس اوپن استرالیا به شمار می رود، در دور سوم این مسابقات با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 6 بر 4، 6 بر 2 و 6 بر 4 از سد سم کوئرری از آمریکا گذشت و راهی دور چهارم رقابت ها شد.

تنیسور شماره یک جهان در دور چهارم باید به دیدار میشا زورو آلمانی برود که حریف سختی نیست. دیروز راجر فدرر، اسطوره تنیس دنیا از سوئیس هم با توماس بردیچ بازی کردکه در سه ست متوالی تنیس باز اهل جمهوری چک را شکست داد. استن واورینکا از سوئیس، آندریا سپی از ایتالیا و ژو ویلفرد سونگا از فرانسه هم با شکست رقبای خود راهی مرحله یک هشتم نهایی اولین تورنمنت 2000 امتیازی سال 2017 شدند.

تراژدی در رالی مونت کارلو

مسابقات رالی 2017 قهرمانی جهان در مونت کارلو فرانسه در نخستین روز خود با حادثه همراه شد و یک تماشاگر درگذشت.

هایدن پادون اتومبیلران نیوزیلندی تیم هیوندایی که به انتهای دور نخست رسیده بود کنترل خود را از دست داد و واژگون شد و به یک تماشاگر برخورد کرد. اگرچه راننده و کمک راننده آسیب جدی ندیدند؛ اما این شخص بشدت آسیب دید و به سرعت با هلی کوپتر امداد به بیمارستان نیس انتقال داده شد و به علت شدت جراحات درگذشت. این مسابقات به علت تصادف اتومبیلران نیوزیلندی برای مدتی متوقف شد و سپس جریان یافت و تیری نویل توانست روز نخست را با صدرنشینی به پایان برساند.