آرشیو شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۱
فرهنگ و هنر
۱۶

یادمان گل آقا برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: یادمان کیومرث صابری پنجشنبه 14 بهمن در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، یوسف نیک انجام در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که با محوریت دهه فجر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن مانند سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای ایام الله دهه فجر پیش بینی کرده است.

وی به برگزاری همایش ملی کیومرث صابری«گل آقا» در فومن اشاره کرد و افزود: این همایش ساعت 15 روز پنجشنبه 14 بهمن در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می شود. نیک انجام، دکتر مرادخانی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، رضا رفیع طنزپرداز، اکبر اکسیر، فرامرز ریحان صفت، شاعران و هنرمندان، مسئولان استانی و شهرستانی را از مهمانان این همایش دانست و خاطرنشان کرد: این همایش در راستای رویکرد فرهنگی طنز گل آقا و نقش و اثرگذاری آثار وی در ارتقای فرهنگ سیاسی و اجتماعی جامعه برگزار می شود. وی با بیان این که برپایی نمایشگاهی از تندیس مشاهیر، یکی از برنامه های جانبی این همایش است، گفت: تمام تلاشمان برگزاری همایشی در شان این شخصیت ملی است.