آرشیو شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۱
ورزش
۱۸

قو در اوج

هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی برگزار شد که ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز شیرین، به پیشتازی خود در این رقابت ها ادامه داد. این درحالی بود که سپیدرود و گل گهر نتوانستند از پس حریفانشان بربیایند.

در این چارچوب شاگردان محمد مایلی کهن در انزلی یک بر صفر فولاد یزد را با شکست بدرقه کردند تا نشان دهند عزم خود را برای لیگ برتری شدن جزم کرده اند. این در حالی بود که سپیدرود پس از هفته ها صدرنشین بودن در دومین بازی پیاپی خود چنگی به دل نزد و برابر میزبان خود خیبرخرم آباد یک بر یک متوقف شد. تیم سوم جدول یعنی گل گهر سیرجان با هدایت مربی نام آشنای خود وینگو بگوویچ نیز نتوانست از پس مهمانش مس کرمان بربیاید و با تساوی بدون گل متوقف شد تا انزلی چی های عاشق فوتبال هفته ای رویایی را پشت سر بگذارند.

صدای پای استیلی در بابل

تیم متمول خونه به خونه بابل در ادامه نتایج پرنوسان خود در تهران برابر بادران 3 بر صفر تن به شکست داد؛ نتیجه ای که شایعاتی مبنی بر برکناری قریب الوقوع علیرضا مرزبان سرمربی این تیم را سر زبان ها انداخت. کسی که در ابتدای فصل گفته شد با قرارداد یک میلیارد و 700 میلیون تومانی هدایت این تیم را به عهده گرفته است. در این زمینه شنیده می شود مذاکراتی با حمید استیلی انجام شده است تا او سکاندار خونه به خونه شود، باید دید استیلی جای این مربی را می گیرد؟

نتایج کامل بازی ها:

ملوان بندرانزلی یک فولاد یزد صفر

گل: مهیار زحمت کش (37 پنالتی)

مس رفسنجان 3 راه آهن تهران 2

گل ها: حمید نعمتی (7)، علی خدامرادی (27 پنالتی) و جواد رمضانی (33) برای مس و حمید طاهری فرد (11 پنالتی و 16) برای راه آهن

پارس جم جنوبی 2 آلومینیوم اراک یک

گل: میثم تیموری(53 و 89) برای پارس جنوبی و میلاد احمدی (84) برای آلومینیوم

نساجی مازندران 2 ایرانجوان بوشهر یک

گل: محمد عباس زاده(38 پنالتی و 81) برای نساجی و مهدی طاهری (67) برای ایرانجوان

بادران تهران 3 خونه به خونه صفر

گل ها: سعدی واسعی (32 پنالتی، 54 پنالتی و 69)

خیبر خرم آباد یک سپیدرود یک

گل: علی صدرا (47) برای خیبر و سهیل حق شناس (60) برای سپیدرود

گل گهر سیرجان صفر مس کرمان صفر

استقلال اهواز صفر اکسین البرز صفر

مسابقه فجرسپاسی شیراز نفت مسجدسلیمان، لغو شد.