آرشیو شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۱
صفحه آخر
۲۰
اینستاگرام

هنرمندان داغدار آتش نشانان

هنرمندان کشورمان نیز مانند بسیاری دیگر از مردم در صفحات اینستاگرام خود با حادثه دیدگان فروریختن ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

سید شهاب حسینی نوشت: امروز، قلب ایران در مرکز تهران می تپد. زیر آوار سنگینی که آرزو می کنیم در آن نفس ها به شماره نیفتند و این غم انبوه بر سنگینی اش نیفزاید. در شرایطی که همگی دل نگران جان هموطنان گرفتار در تلی از خاک و آهن تلنبار شده ساختمان فروریخته ایم، نمی توانیم به چیزی جز رنج بی اندازه عزیزان امدادرسان و دلشوره دردناک بستگان آنان بیندیشیم.

صفحه اینستاگرامی منتسب به لیلاحاتمی هم با انتشار عکسی از جانفشانی آتش نشانان این توضیح را نوشت: قهرمانان بی ادعا. مهراوه شریفی نیا هم با انتشار عکسی عبارت «دردناک و تاسف آور» را به کار برد. هدیه تهرانی هم نوشت: ایستاده در غبار....

سام درخشانی هم با انتشار عکسی از تلاش آتش نشان ها نوشت: تعریف مرد واقعی.

باران کوثری هم نوشت: مادران نگران، زنان منتظر... حواسمان باشد مرکز شهر را برای تسریع امدادرسانی خلوت کنیم.

آزاده صمدی هم نوشت: مادران و پدرانی، زنان و فرزندانی هرگز 30 دی را فراموش نخواهند کرد. زنان و فرزندانی که پناه و آغوش گرمشان را از دست دادند و پدران و مادرانی که حاصل زندگی و امید و آرزوهایشان را دیگر نخواهند دید. تسلیت فراوان. همدردیم عزیزان. قدردان زحماتتان هستیم آتش نشانان غیور.

هنگامه قاضیانی هم با انتشار عکسی تماما سیاه در صفحه خود نوشت: جان به باران، تسلیم می کنم، و هنوز عطر عمر برنخاسته، با دو بال فرشته، پر می گیرم. تسلیت به همه مردم ایران و خانواده های داغدیده.کامبیر دیرباز هم ضمن عرض تسلیت نوشت: جیگرمون سوخت.

سحر دولتشاهی، حبیب رضایی، الهام حمیدی، رزیتا غفاری، رضا کیانیان و بسیاری دیگر از هنرمندان هم در صفحات خود از این واقعه و داغش نوشتند و تصاویری منتشر کردند.