آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
ورزش
۱۸

ناراحتی استقلالی ها از بیک زاده

هاشم بیک زاده، مدافع سابق استقلال، بتازگی با تراکتورسازی قرارداد بست و در نیم فصل دوم برای این تیم توپ می زند.

این بازیکن پس از امضای قراردادش با این باشگاه تبریزی، در مصاحبه ای به تعدادی از بازیکنان سابق استقلال تهمت خیانت زد.

کریم بوستانی، مربی دروازه بان های سابق استقلال در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد ملی پوش های استقلال چند سال قبل، به مربی وقت این تیم که سرمربی فعلی تراکتور است، خیانت کردند و حتی یکی از این بازیکنان در حال حاضر در استقلال بازی می کند. آن مصاحبه باعث شد تا بعضی از استقلالی ها بشدت دلخور شوند و در محافل دوستانه به انتقاد از این حرف ها بپردازند. منظور این مربی به همین سه فصل قبل بازگشت، زمانی که سرمربی وقت آبی ها با کی روش به مشکل خورد. در همان سال شاهرخ بیانی عضو کادر فنی استقلال هم مصاحبه ای کرد و از خیانت چند بازیکن این تیم گفت.

جالب اینجاست که بیک زاده همان زمان به این حرف ها واکنش نشان داد. امیر حسین صادقی، مدافع سابق استقلال هم ازجمله کسانی بود که به حرف های بیانی واکنش نشان داد و گفت حتما در دوره خودشان در استقلال این چیزها را داشته اند و فکر می کنند حالاهم هست.

اما بیک زاده پس از پیوستن به تراکتورسازی به ناگهان موضع خود را تغییر داد و در مصاحبه ای گفت ماجرای خیانت در استقلال واقعیت داشته است!

او گفت: «بله من این مسائل را کتمان نمی کنم ولی بموقع درباره اش صحبت خواهم کرد. آن موقع مربی مان را خیلی اذیت کردند. حالااین موضوع هم ماجرا و جریاناتی دارد.»

یکی از ملی پوش های سابق استقلال در واکنش به این حرف های بیک زاده با ناراحتی گفت: «هاشم حالاچرا به خاطر رفتن به تراکتور، ما را خراب می کند؟!» این بازیکن که دوست نداشت نامش فاش شود، تاکید کرد حتما با بیک زاده به صورت خصوصی صحبت می کند و این گلایه را با او مطرح خواهد کرد.