آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
فوتبال ایران
۱۱

کی روش به تاج:با این وضعیت به هیچ جا نمی رسیم

تیم ملی ایران، یکی از حساس ترین بازی های خود را در مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی، مقابل قطر انجام می دهد. تیم ملی ایران در وقت های اضافه توانست قطر را شکست دهد و برنده این مسابقه باشد. حریف که به خاطر اتفاقات آن مسابقه چند بازیکن خود را محروم می بیند، برای بازگشت، نقشه های زیادی در سر دارد و می خواهد به هر شکل ممکن برنده باشد. قطری ها در گذشته نشان دادند که برای نتیجه گرفتن، دست به دامن هر چیزی می شوند؛ اتفاقاتی که اخیرا در فوتبال ایران رخ داده، شدیدا به نفع آنها بوده است.

قطری ها حاضر بودند هزاران دلار هزینه کنند تا دعوایی به این بزرگی در فوتبال ایران راه بیفتد اما بدون آن که هزینه کنند، شاهد چنین اتفاقی هستند. کی روش، سرمربی تیم ملی و برانکو سرمربی پرسپولیس دو طرف دعوا هستند و مشکلات فعلاحل نشده است.

البته خبرهای رسیده مبنی بر این است که با دخالت وزارت ورزش هر چه سریع تر این مشکل حل می شود. وزیر ورزش هم دیروز اعلام کرد، به فدراسیون دستور داده تا به این مساله رسیدگی شود. در همین حال، جزئیاتی از جلسه کارلوس کی روش و تاج به بیرون درز کرده است. تمام حرف کی روش این است که رقبا برای شکست ایران که تیم اول آسیاست، هر کاری می کنند و اگر ایران اقدامی نکند، بازنده مسابقه خواهد بود. کی روش به تاج گفته است: با این وضع به هیچ جا نمی رسیم. ما به اندازه رقبا پول نداریم و مشکلات زیاد است. هر روز یک اردو و بازی مان لغو می شود و تحریم هستیم. کی روش همچنین گفته: اگر به قطر در فروردین سال بعد ببازیم، صعودمان به جام جهانی به خطر می افتد.