آرشیو دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۴۳
فوتبال ایران
۱۱

تراکتورسازان دوباره از سازمان لیگ درخواست کردند

پرسپولیس زودتر از ما بازی کند!

از وقتی تراکتورسازان مقابل صنعت نفت متوقف شدند و فاصله شان با صدر جدول به عدد چهار رسید، به تکاپو افتاده اند تا هر طور شده این اختلاف امتیاز را جبران کنند. نخستین راهکاری که به ذهن آنها رسیده، همزمان شدن بازی های آنها با پرسپولیس است. برنامه ریزی سازمان لیگ طوری بوده که با توجه به جدول پخش، تبلیغات، شورای امنیت و... پرسپولیس مسابقاتی که در تهران دارد را یا در روز تعطیل یا در روز غیر تعطیل به میدان می رود. این در حالی است که چنین شرایطی برای تراکتورسازی وجود ندارد.

با این حال آنها پس از این که دیدند سازمان لیگ توجهی به نامه شان نمی کند، نامه دیگری برای فدراسیون و سازمان لیگ فرستادند و این بار از آنها خواستند پرسپولیس زودتر از تراکتورسازی به میدان برود! به عقیده آنها وقتی تیم تراکتورسازی نتیجه نمی گیرد، همین اتفاق باعث می شود پرسپولیسی ها روحیه بگیرند و با انگیزه بیشتری به مصاف رقیبان خودشان بروند.

در این که تراکتورسازی یکی از تیم های ریشه دار،قدیمی و پر طرفدار ایران است، شکی وجود ندارد اما چه خوب است که مسئولان این تیم به یک سوال به صورت شفاف پاسخ بدهند. آیا اگر وضعیتی مشابه برای شما وجود داشت، حاضر می شدید زودتر از پرسپولیس به میدان بروید و برنامه سازمان لیگ را تغییر بدهید؟ اگر واقعا حاضر به انجام این کار بودید، مشکلی نیست....