آرشیو سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۵۸
ورزش
۱۱

گوناگون

استقلال دراهواز متوقف شد

درادامه هفته هجدهم لیگ برتر تیمهای استقلال خوزستان و سپاهان درورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.با نتیجه به دست آمده، سپاهان با 27 امتیازدر رتبه پنجم باقی ماند.

تشکرآتش نشان ها ازبرانکو

دو نفرازعزیزان آتش نشان،دیروز با حضور در محل اردوی تیم از پرسپولیس و برانکو به دلیل همراهی و همدردی با آتش نشانان تشکروقدردانی کردند.

سایپا 3 امتیاز کسب کرد

درچارچوب هفته هجدهم لیگ برتر دوتیم سایپا و سیاه جامگان دیروز درتهران به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

20 وزنه بردار دعوت شدند

انوشیروانی، سرمربی تیم ملی 20 وزنه بردار را به مرحله جدید اردوی آماده سازی دعوت کرده که این تمرینات از فردا در کمپ تیم های ملی در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

گام بلند بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی برابر هند به پایان رساند.نمایندگان کشورمان در اولین دیدارنیز مقابل تیم میزبان، تایلند به برتری دست یافتند.

ذوب آهن از سد فولاد گذشت

درادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برترتیمهای ذوب آهن و فولاد دیروز در فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود ذوب آهن خاتمه یافت.ذوبی ها با این پیروزی 32 امتیازی شدند.

اعزام کشتی گیران لغو شد

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران درحالی باید امروز برای اخذ ویزا راهی سفارت فرانسه شود که اعزام آزادکاران به تورنمنت پاریس لغو شد. تورنمنت بین المللی کشتی پاریس از روز 9 بهمن در رشته های آزاد و فرنگی برگزار می شود، اما وضعیت کاروان اعزامی کشتی ایران به این رقابت ها کمی مبهم و پیچیده شد.

بدقولی فدراسیون فوتبال

با وجود قول فدراسیون فوتبال بر پرداخت پاداش به داوران المپیکی ایران، بعد از گذشت پنج ماه مسئولان فدراسیون هنوز به وعده خود عمل نکرده اند. پس از درخشش تیم داوری ایران متشکل از فغانی، منصوری و سخندان در مسابقات فوتبال المپیک برزیل قول های زیادی مبنی بر تقدیر و تشکر از این گروه دربازگشت به ایران داده شد.