آرشیو پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۶۰
ورزش
۱۱

گوناگون

بازگشت گلزن تراکتورسازان

ادینیو که حدود یک ماه به دلیل مصدومیت از تمرینات تیم تراکتورسازی دور بود از دیروز تمریناتش را با سرخ های تبریزی آغاز کرد. پزشکان تراکتور درتلاش هستند تا ادینیو را به بازی فردا با ماشین سازی برسانند.

المپیکی ها وزنه می زنند

با مشخص شدن نفرات تیم ها درهفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور، کیانوش رستمی و سهراب مرادی، عنوان داران المپیک برای تیم ذوب آهن به روی تخته می روند.

مدافع استقلال با صبا می آید

مدافع استقلال درروزهای آخر نقل و انتقالات به تیم صبا پیوست. میثم مجیدی تاکنون درتیم های آلومینیوم، شن سای، آلومینیوم هرمزگان، استقلال خوزستان واستقلال بازی کرده است.

مکانی درلیست خرید دایی

علی دایی برای تقویت تیمش در پست دروازه و خط حمله بازیکنان مدنظرش را به مسئولان باشگاه نفت اعلام کرد و از این رو نام سوشا مکانی درلیست خرید این مربی قرارگرفت.

درخشش بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر زیر23 سال به دنبال شکست تایلند میزبان، هند و استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا، چهارمین دیدار خود دراین رقابت ها را هم با برتری برابرچین تمام کرد.آخرین دیدارتیم کشورمان امروزمقابل تیم ژاپن برگزارخواهد شد.

لطیفی مربی تیم پاس شد

علی لطیفی سرمربی پیشین تیم راه آهن به عنوان سرمربی جدید تیم پاس همدان معرفی و مشغول به کار شد.تیم پاس در گروه سوم مسابقات لیگ دسته دوم کشوردر رده چهارم قرار دارد.

تیم والیبال بانوان در مالدیو

تیم ملی والیبال بانوان ایران، تهران را به مقصد مالدیو ترک کرد تا در مسابقات انتخابی جهان درمنطقه آسیای مرکزی شرکت کند.

شهرآورد شمال برنده نداشت

دیدارهای هفته بیست و یکم جام آزادگان،دیروز برگزار شد که در مهم ترین بازی ملوان انزلی و سپید رود رشت در شهرآورد شمال کشور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

قهرمانی رکابزنان پیشگامان

لیگ برتردوچرخه سواری کشور با قهرمانی تیم پیشگامان کویریزد به پایان رسید. تیم های سپاهان و مس کرمان عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.