آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۲۰
سیاسی
۲۱

خبر

نعمتی: توافق بین طیف های اصولگرا بسیار سخت است

بهروز نعمتی، از چهره های نزدیک به علی لاریجانی و اصولگرایان میانه رو، تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را موجب ایجاد تشتت در بین اصولگرایان خواند و گفت که توافق بین طیف های مختلف اصولگرا در انتخابات آینده ریاست جمهوری بسیار دشوار خواهد بود. به گفته این نماینده تهران در مجلس، قطعا در انتخابات آینده ریاست جمهوری طیف پایداری گزینه جداگانه ای خواهد داشت. طیف آقای باهنر و دوستان ما در موتلفه هم حتما گزینه جدایی معرفی می کنند و طیف آقای چمران هم از این قافله بی نصیب نخواهد بود و توافق اینها با هم بسیار سخت است.

هاشم زاده هریسی: بدگویان هاشمی اهل عقده اند

یک عضو مجلس خبرگان درباره حملات به آیت الله هاشمی پس از درگذشت وی گفت: کسانی که پشت سر مردگان بدگویی می کنند، اهل عقده اند و عقده های خود را با بدزبانی می گشایند اما هر چقدر هم که بد بگویند، یقین بدانند به زیان خودشان است.

آیت الله هاشم زاده هریسی در گفت وگو با عصر ایران، گفت: یکی از علما حرف خوبی می زد که «بعد از اینکه حضرت امام از دنیا رفت، صدام با آن همه رذالت، قساوت و طغیانگری در بغداد اعلام کرد: کسی حق ندارد پشت سر ایشان حرف بدی بزند.» باید به بعضی آدم ها گفت شما هم لااقل در حد صدام وجدان داشته باشید و پشت سر افرادی که فوت می کنند، سخن به بدی نرانید.