آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۸
ورزش
۱۸

حسینی: در دربی برد را با بازی زیبا می خواهیم

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد، این تیم کار سختی در شهرآورد 84 در پیش دارد.

سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما این است که بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم و در صدر جدول بمانیم. در هر بازی هدف مان همین است و ان شاءالله که تا پایان فصل همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره این که دربی رفت و دربی برگشت چه تفاوتی پیدا کرده است، گفت: مسلما هر دو تیم شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت دارند. استقلال شرایطش نسبت به آن موقع خیلی بهتر شده و در بازی های اخیرش نیز نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. شرایط ما هم بازی به بازی بهتر می شود و ان شاءالله که هواداران روز یکشنبه هم یک بازی زیبا را شاهد باشند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که فاصله 9 امتیازی با تیم دوم جدول به معنای قهرمانی پرسپولیس است یا نه، یادآور شد: مسلما 9 امتیاز در شرایطی که ده هفته به پایان لیگ مانده اصلا امتیاز زیادی نیست و ما نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است. بعد از دربی باید به مصاف سپاهان برویم و در ادامه بازی های آسیایی را در پیش داریم که تیم در آن رقابت ها حسابی تحت فشار قرار خواهد گرفت. ما باید تلاش کنیم نهایت امتیازات را تا شروع بازی های آسیایی کسب کنیم تا با خیال راحت راهی مسابقات آسیایی شویم. البته این را هم بگویم که ما در دربی فقط صرفا به نتیجه فکر نمی کنیم بلکه دنبال این هستیم که کیفیت بالای خودمان را نشان داده و با تمام توان با یک عملکرد خوب نتیجه لازم را بگیریم.