آرشیو شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۵۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

بازی های مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار شد

شیرینی برد به کام میزبانان

بازی های مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال با پیروزی میزبانان به پایان رسید. در این هفته، خانه والیبال تهران با سه بازی، روز شلوغی داشت. در این روز سه تیم تهرانی بانک سرمایه، پیکان و ساپیا به ترتیب میزبان خاتم اردکان، شهرداری تبریز و صالحین ورامین بودند. آن هم با راه اندازی دوباره ویدئو چک. بازی خارج از تهران فقط در ارومیه بین شهرداری این شهر با کاله مازندران برگزار شد. در بازی اول اتفاق خاصی نیفتاد، جز این که شاگردان اکبری ست سوم را 21- 25 به مهمان دادند. بازی دوم بین بانک سرمایه با شهرداری تبریز3 بر 2 به سود سرمایه به پایان رسید. در دو بازی دیگر سایپا هم 3- یک صالحین ورامین را شکست داد. شهرداری ارومیه هم با همین نتیجه کاله را با باخت بدرقه کرد.

غلامی: بازی نفسگیری بود

عادل غلامی، سرعتی زن ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه، خوشحال است تیمش درروز تولدش برد. او درباره بازی می گوید: «بازی نفسگیری بود. به تیم تبریک می گویم که والیبال را خوب و مردانه بازی کرد. این هم از جذابیت های پلی آف است.»

به نظر او آشنایی تیم ها و حتی مسئول کنترل ویدئوچک به قوانین استفاده از آن ضروری است: «همه ما باید کمی صبور باشیم تا ویدئوچک که تازه در لیگ ما راه افتاده،جا بیفتد. امیدوارم با صبوری این مساله حل شود.» سرعتی زن بانک سرمایه درباره وقفه بازی به خاطر اعتراض تبریزی ها می گوید: «من اصلامتوجه اعتراض تیم شهرداری تبریز نشدم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد. ویدئوچک قطع شد؟ نمی دانم چه بگویم؟» برای او این برد در روز تولدش خیلی هم دلچسب نبود: «من دوست داشتم راحت تر برنده شویم. اما تیم شهرداری تبریر خیلی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد. در حالی که قبل از آن فکر نمی کردم به مشکل بخوریم. اما کارما سخت شد.» با این شرایط غلامی شک ندارد در تبریز برای بازی دوم پلی آف هم کار آنها مشکل تر می شود: «به طور حتم در تبریز هم کار سختی داریم. بنابراین باید بهتر در تبریز بازی کنیم.»