آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۳۶
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

وعده همسان سازی حقوق ها: آقای عدنی از کرج در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که اگر از 10 سال قبل که قول همسان سازی حقوق ها را دادند، اجرا می کردند و سالی 10 درصد هم افزایش حقوق انجام می گرفت، الان ما در رفاه بودیم، اما هنوز با همان وعده های 10 سال پیش روبه رو هستیم. لطفا به داد ما بازنشستگان برسید.

واریز یارانه ها به حساب شخصی: آقای علیرضایی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که می خواستم پیشنهاد کنم که یارانه هر شخص را به حساب خودش بریزند. در حال حاضر همه برای خود یک حساب و یک کارت دارند و اگر کسی ازدواج و از خانواده اش جدا شد، دیگر نیازی نیست برای دریافت یارانه پیگیری انجام دهد و مشکلی نخواهد داشت.

بیمارستان آیت الله کاشانی خزانه: آقای قاسمیان نیز چنین بیان کردند که همسر بنده در ماه آینده وقت زایمان دارد، به همین دلیل چند ماه پیش در بیمارستان آیت الله کاشانی خزانه پرونده تشکیل داده ایم و حال که یک ماه به زایمان مانده است، بیمارستان اعلام می کند که دیگر عمل زایمان انجام نمی دهند. این تصمیم ناگهانی باعث بروز مشکلاتی برای ما و کسانی که در این بیمارستان پرونده دارند شده است و با توجه به زمان اندک باقی مانده باید دنبال بیمارستان دیگری باشیم که شاید با شرایط برخی سازگار نباشد. درخواست پیگیری داریم.