آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۶
اقتصاد
۴

تبلیغ رایگان؛ هدیه رسانه ملی به صنایع داخلی

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما از تبلیغ و پخش رایگان آگهی به صورت هدیه رسانه ملی به تمام صنایع فعال در عرصه اقتصادی خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احمد شهریاری رویکرد رسانه ملی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را رویکرد مثبت و فعالانه بیان کرد و گفت: اکثر کسانی که در بخش های اقتصاد کوچک فعال هستند توان تبلیغ ندارند و این ضعفی است که به طور طبیعی وجود دارد و رسانه ملی سعی می کند این ضعف را برطرف کند.

شهریاری نقش شبکه ایران کالارا در توسعه صنایع کوچک و متوسط تاثیرگذار ارزیابی کرد و توضیح داد: این شبکه با ایفای نقش واسط بین حلقه تولید، توزیع و مصرف، کالاهای ایرانی را که به دست ایرانی ها تولید شده به همگان می شناساند.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما با اشاره به این کار بزرگ رسانه ملی گفت: سازمان با درآمد و بودجه خود ضعف اقتصادهای کوچک در تبلیغات را جبران می کند و این کار بزرگی است که در رابطه با اقتصاد ملی و مقاومتی انجام می پذیرد.

شهریاری درباره تعرفه آگهی و تبلیغات در شبکه ایران کالاتوضیح داد: شاید رقابتی را در هزینه های تولید داشته باشیم و کسانی که هزینه تولید را خودشان بپردازند قطعا اولویت خواهند داشت، اما هزینه تبلیغ و پخش را رسانه ملی هدیه می کند به تمام صنایعی که قصد دارند در عرصه اقتصادی فعال باشند. به این وسیله به آنها کمک شود تا ان شاءالله خودشان را معرفی کنند و بعد در ادامه مسیر آن موقع که به نقاط مطلوب تری از موفقیت رسیدند به بخش های سایر شبکه ها بروند که به طور طبیعی از نظام تبلیغاتی خاص خود برخوردار است.