آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۶
ورزش
۱۸

صعود نفت تهران به رده پنجم

تیم نفت تهران با پیروزی مقابل ماشین سازی به رده پنجم جدول صعود کرد. شاگردان علی دایی که به دلیل شرایط جوی تبریز، برای این برد خارج از خانه 24 ساعت انتظار کشیده بودند با ارائه یک بازی برتر از همان ابتدا نبض کار را در اختیار گرفتند و خیلی زود توسط محمد قاضی در دقیقه 19 به گل رسیدند.

قاضی که ستاره تیمش بود در دقیقه 67 زمینه ساز گل دوم تیمش شد و با پاس خود پراهیچ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مدافع همانند هفته های قبل برای تیمش گلزنی کند. این بازی با همین 2 گل به سود نفت به پایان رسید تا شاگردان علی دایی با کسب دومین پیروزی متوالی 32 امتیازی شوند و به رده پنجم جدول صعود کنند. ماشین سازی هم با این شکست 13 امتیازی باقی ماند تا یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک تر شود.

نشست خبری پرحاشیه

خبرنگاران نشست خبری علی دایی را در پایان بازی نفت و ماشین سازی تحریم کردند. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که سرمربی نفت تهران پس از حاضر شدن در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بررسی وضعیت زمین با یکی از خبرنگاران که می خواست از او عکس بگیرد، مشاجره لفظی کرد. به دنبال این اتفاق فرهاد کاظمی هم در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نفت حاضر نشد. سرمربی ماشین سازی این تصمیم را به این دلیل گرفت که خبرنگاران نشست همتای او را در نفت تحریم کرده بودند.