آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۶
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

توصیه مصطفی هاشمی برای شرکت در بسکتبال غرب آسیا

باید تا دندان مسلح باشیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر با اشاره به قدرت تیم نفت آبادان گفت: با تمام توان به مصاف این تیم آماده می رویم.

مصطفی هاشمی، درباره دیدار عقب افتاده تیمش برابر نفت آبادان که دوشنبه برگزار می شود، گفت: نفت آبادان تیم بسیار خوبی است که نیم فصل دوم لیگ را بهتر از همه و با شرایطی بسیار ایده آل پشت سر گذاشته است. بازیکنان خیلی خوبی در این مجموعه هستند که بخوبی هدایت می شوند و از طرف دیگر در خانه حمایت پرشوری خواهند داشت.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران ادامه داد: نفت آبادان تمام فاکتورهای لازم برای موفقیت یک تیم را دارد و صدرنشین لیگ را نیز دوبار شکست داده و نشان داده کاملاآماده است. بخوبی می دانیم کار بسیار دشواری برابر نفت آبادان خواهیم داشت و بازی بسیار دشوار خواهد بود، اما این باعث نمی شود مبارزه نکنیم و حریف را به چالش نکشیم. امیدوارم در شرایطی عادلانه که همیشه به آن تاکید کرده ام بازی برگزار شود و شاهد مسابقه ای جذاب باشیم و شرایط فنی اش را ارزیابی کنیم.

سرمربی شیمیدر در پاسخ به این سوال که وضعیت تغییر بازیکنانش، جذب صمد نیکخواه بهرامی و ترکیب تیمش برای باشگاه های غرب آسیا چطور است، گفت: ما منتظر هستیم تا به یک جمع بندی کامل با باشگاه برسیم. قرار است جلسه ای داشته باشیم و در آن درباره تمام شرایط صحبت کنیم. غرب آسیا 21 اسفند برگزار می شود و تمام برنامه هایمان را در این جلسه باشگاه ارائه می دهیم و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. او درباره غرب آسیا گفت: یقینا رقابت در تورنمنتی که تیم هایی چون پتروشیمی و نفت آبادان در آن حضور دارند نیاز به یک ساز و کار اولیه دارد و اگر برابر این حریفان مسلح نباشیم، اتفاق خوبی نمی افتد. به نظرم اگر ساز و کار لازم را نداشته باشیم، شرکت در این رقابت ها تنها هزینه و صرف حضور است. باید با قدرت به رقابت ها برویم و خودمان و حریفان را به چالش بکشیم.