آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۹
فرهنگ و هنر
۱۶

بازدید 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیش بینی کرده ایم طی یک سال آینده هفت میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی که روز گذشته در همایش ملی «موزه های دفاع مقدس و گردشگری» در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران سخن می گفت، افزود: موضوع «گردشگری تعالی بخش» ریشه های دینی و علمی عمیقی دارد که با توجه کافی به آن می توان پیام های تاثیرگذاری را از مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان تاریخ به علاقه مندان در جهان ارائه کرد؛ مقاومتی که امروزه به الگوی پایداری ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

به گفته فضلی، گردشگری یک صنعت و هنر محسوب می شود، از این رو ما هم باید از این ابزار موثر در جهت پیام رسانی و شناساندن وقایع انقلاب و دفاع مقدس بهره ببریم.

سردار فضلی یادآور شد: در حال حاضر بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس سالانه شده وعلاقه مندان از هفت استان بازدید می کنند. در یازده نقطه هم نمایش رزمی فرهنگی داریم. اکنون با تلاش های صورت گرفته امکان شب مانی 120 هزار نفر در مناطق عملیاتی فراهم شده است و 57 یادمان با 51 زائرسرا در خدمت زائران اردوهای راهیان نور قرار دارد.