آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۷۱
اخبار کشور
۱۰

«آیت الله رئیسی» و «پرویز فتاح» نامزدی در انتخابات 96 را رد کردند

دفتر تولیت آستان قدس رضوی و روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) از عدم کاندیداتوری «آیت الله رئیسی» و «پرویز فتاح» در انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

رضا خوراکیان رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی پیرامون اخبار انتشار یافته پیرامون نامزدی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارایه کرد. وی در این مورد به گفت وگو با تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی عمل به حکم هفت بندی رهبر معظم انقلاب وخدمت به محرومین را بالاترین افتخار خود می دانند.

به گزارش تسنیم خوراکیان گفت: ایشان با صراحت اشاره کردند که خدمت به حضرت ثامن الحجج علیه السلام، نیازمندان، زوار ومجاوران حضرتشان را والاترین مقام و توفیق می دانند.

خوراکیان افزود: آیت الله رئیسی ضمن ارج نهادن به ابراز محبت گروه های مختلف از مردم و نخبگان تاکید داشتند که اهتمام ایشان به اجرای ماموریتهای محوله از سوی رهبر معظم انقلاب در این آستان رفیع است.

از سوی دیگر در اطلاعیه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص اعلام نام پرویز فتاح به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات سال 96 آمده است: پیرو انتشار فهرست نامزدهای پیشنهادی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و قرار گرفتن نام مهندس سید پرویز فتاح در لیست مذکور، ضمن تشکر از برادران و خواهران عضو موسس و شورای مرکزی آن جبهه و سپاسگزاری از تمامی دوستان و همرزمان ایشان و نیز مردم عزیزی که در طول ماه های گذشته جهت کاندیداتوری رئیس کمیته امداد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار علاقه کرده اند، به استحضارمردم عزیز کشورمان می رساند همانگونه که ایشان به صورت مکرر اعلام کرده است، خدمت گزاری به اقشار شریف، محروم و ایتام مظلوم کشور عزیزمان ایران و نیز عملیاتی کردن ماموریت های محول شده از سوی رهبری معظم انقلاب را بالاترین توفیق الهی دانسته و تمامی همت خود را برای خدمت به مستضعفان و محرومان به کار خواهد گرفت.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است که «ضمن احترام به جبهه ها و جریان ها و گروه های سیاسی فعال در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآوری می کند مهندس سید پرویز فتاح هیچگونه عضویت و وابستگی به گروه ها و جریانات سیاسی ندارند.»