نقدی بر فیلم «خوب، بد، جلف»
دل درد از سر طعم های قره قاطی
1- علت رنجوری سینمای ایران تنها ناشی از وجود فیلم های ضعیف یا مبتذل نیست. سینمای ایران از پدیده ای دیگر - و مهم تر- سال هاست که بیمار است و آن هم وجود برخی از منتقدان سینماست. آنهایی که معیارشان از فیلم خوب در هیچ دکانی خریدار ندارد مگر مغازه دونبش خود صاحب اثر. چنین است که عده ای تازه کار در یک روند نامعلوم به ستارگان سینما تبدیل می شوند و دیگر به هیچ صراطی مستقیم نیستند. از شکوفایی پدیده های «پناهی» و «قبادی» تا همین اواخر؛ مورد عجیب «سعید روستایی» حاصل کوشش همین منتقدان است. دراین میان – به زعم خودشان- یک فیلم نامه نویس نابغه را نیز تحویل سینمای ایران داده اند که اگر کسی نداند فکر می کند
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.