آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۱۲
حوادث
۱۳

پنج قاره

تیراندازی به 2 افسر پلیس در واشنگتن

دیلی استار: در پی تیراندازی به افسران پلیس در واشنگتن، حال دو افسر پلیس وخیم گزارش شده و عامل این تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شده است. در پی تیراندازی به افسران پلیس در واشنگتن، حال دو افسر پلیس وخیم گزارش شده است. «شان هیکمن»، سخنگوی پلیس واشنگتن دی سی، ضمن اعلام این خبر گفته این تیراندازی اواخر روز پنجشنبه و در قسمت شمال شرقی واشنگتن رخ داده است. شرایط این دو افسر زخمی وخیم است و عامل این تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شده است. این در حالی است که آمار منتشر شده نشان می دهد روز چهارشنبه در سراسر آمریکا حدود 67 مورد تیراندازی رخ داده که بر اثر این تیراندازی ها، 15 نفر کشته و 51 نفر نیز زخمی شده اند. برای روز سه شنبه این آمار 123 مورد گزارش شده که بر اثر آن، 37 نفر کشته و 55 نفر نیز زخمی شده اند.

تصادف در پرو 15 کشته برجای گذاشت

شینهوا: به دنبال برخورد سه دستگاه خودرو در شمال غرب پرو، 15 نفر جان خود را از دست دادند. بنا بر اعلام رسانه های داخلی پرو، روز پنجشنبه سه دستگاه خودرو در منطقه ای در شمال غرب این کشور با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن، 15 نفر جان خود را از دست داده و 9 نفر دیگر مجروح شدند. به گفته مقامات این کشور، بیشتر قربانیان این تصادف مرگ بار به دلیل آتش گرفتن یک دستگاه مینی بوس جان خود را از دست داده اند. همچنین یکی دیگر از وسایل نقلیه آسیب دیده، یک دستگاه کامیون حامل وسایل و تجهیزات مدرسه بوده است. پلیس پرو با بیان اینکه همه مجروحان این حادثه برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند، اعلام کرد: بررسی علت وقوع این تصادف رانندگی در دست انجام است.

وقوع انفجار در کارخانه تولید مواد شیمیایی ازبکستان

اسپوتنیک: وزارت امور اضطراری ازبکستان از وقوع انفجار در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شرق این کشور خبر داد. طبق اعلام وزارت امور اضطراری ازبکستان، این انفجار روز گذشته (پنجشنبه) در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی رخ داد که به مجروحیت چندین نفر منجر شد. همچنین در این حادثه تعدادی جان خود را از دست دادند؛ اما شمار تلفات آن به طور دقیق مشخص نشده است. گفته شده این انفجار در زمان انجام عملیات تعمیرات رخ داده است.