آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۵
ورزش
۱۱

گوناگون

پیروزی تراکتور در دقایق پایانی

تیم تراکتورسازی در دیدار معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر با گل دقیقه 89 فرزاد حاتمی و با برتری دو بر یک، 3 امتیاز حساس مقابل سیاه جامگان را از آن خود کرد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

همکاری فوتبال ایران ورومانی

فدراسیون فوتبال ایران و رومانی درتهران تفاهمنامه توسعه همکاری همه جانبه درحوزه فوتبال امضا کردند.

این تفاهمنامه را بورلانئو و مهدی تاج روسای فدراسیون های فوتبال دو کشورامضا کردند.

اخراج رانیری از لسترسیتی

رانیری، سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی به دنبال کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمتش برکنار شد. این تیم در 25 دیدار این فصل لیگ برتر تنها 5 پیروزی کسب کرد و اکنون در منطقه سقوط قراردارد.

وزنه برداران آمریکا نمی آیند

دومین دوره جام فجر وزنه برداری از19 اسفند به میزبانی اهوازبرگزار می شود. با وجود اینکه گفته شده بود آمریکا هم برای حضور دراین تورنمنت اعلام آمادگی کرده اما حضور وزنه برداران آمریکا در جام فجر منتفی شده و آنها دراین رقابت شرکت نمی کنند.

استقلالی ها پاداش گرفتند

اعضای تیم فوتبال استقلال که پاداش های خود را به دلیل پیروزی های پی در پی در لیگ برتر دریافت نکرده بودند در امارات از مدیرعامل این باشگاه پاداش دریافت کردند.

دیدارسپاهان با نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته دومی نقش جهان می رود.شاگردان ویسی از هفته بیست و سوم لیگ برتر دربی اصفهان را مقابل ذوب آهن برگزارمی کنند.

تیم ملی بیس بال در پاکستان

تیم ملی بیس بال کشورمان برای شرکت در سیزدهمین دوره رقابت های غرب آسیا، وارد پاکستان شد. مردان بیس بال ایران امروز در مقابل هند و فردا نیز مقابل سریلانکا قرار می گیرند.

اشکانی: با قدرت کشتی خواهیم گرفت

سرمربی تیم ملی درخصوص وضعیت کشتی گیران فرنگی درآستانه جام جهانی گفت: بچه ها از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و همه چیز برای کسب عنوان قهرمانی مهیاست. ما با قدرت برابر حریفان ظاهر خواهیم شد. اشکانی افزود: روس ها پایه تیم ملی خودشان را برای المپیک ازجام جهانی آبادان آغازخواهند کرد و اصلی ترین رقیب ما در این مسابقات به شمارمی روند.