آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۷۳
ورزشی
۹

چرا تیم ملی وزنه برداری در جام فجر غایب است؟!

نصیر شلال: نخواستیم برنامه تمرینی اسفند ماه خراب شود

مشاور سرمربی تیم ملی وزنه برداری دلیل غیبت تیم بزرگسالان در جام فجر را پاسخ داد و گفت: اگر در جام فجر شرکت کنیم برنامه تمرینی اسفند ماه خراب می شود و نمی توانیم از تمرینات برای قهرمانی آسیا بهره برداری کنیم. گزیده ای از تازه ترین صحبت های نواب نصیرشلال در ادامه می آید:

*در مورد اینکه گفته می شود حضور تیم بزرگسالان باعث اعتبار بیشتر جام فجر می شد باید بگویم دو تیم از ایران در این رقابت ها حضور دارند، ترکیبی از ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب و تیم ملی جوانان در مسابقات جام فجر شرکت می کنند بنابراین تیم بزرگسالان هم در این مسابقات شرکت نکند دو تیم دیگر از ایران حضور دارند.

*سال آینده مسابقات زیادی پیش رو داریم و در حال حاضر در شرایط تمرینی سختی هستیم. ما باید در فاصله زمانی کوتاهی در قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی که برای ایران اهمیت زیادی دارند، شرکت کنیم. بنابراین اگر می خواستیم در جام فجر شرکت کنیم، برنامه تمرینی ما در اسفند ماه خراب می شد. در واقع نمی توانستیم تمرینات پر فشار دنبال کنیم و از آن در مسابقات قهرمانی آسیا بهره برداری داشته باشیم. ما می خواهیم در این مسابقات به نفرات مختلف فرصت دهیم تا برای مسابقات جهانی 2017 تیم قدرتمند و با شرایط خوبی آماده کنیم.

*برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی و داخل سالن شرایط خوب است، اما برای قهرمانی جهان نیاز داریم در برخی اوزان بهتر عمل کنیم و پیشرفت سریع تر باشد تا تیم شایسته ای را در مسابقات داشته باشیم.البته حدود 10 ماه تا مسابقات جهانی فرصت داریم و از الان زود است که بگویم در کدام اوزان مشکل داریم. فرصت برای کار کردن هست و اگر تا آن زمان مشکل خاصی پیش نیاید ورزشکاران ما می توانند پیشرفت داشته باشند.