آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۱۶
سیاست
۲

خبر

عضو فراکسیون امید: نمی شود با تفکر یک گروه خاص رضایتمندی عمومی ایجاد کرد

جماران: غلامرضا حیدری، نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: وقتی یک احساس رضایتمندی عمومی ایجاد شود روی احساس امنیت عمومی تاثیر می گذارد. احساس رضایتمندی عمومی هم در سطوح مختلف متفاوت است؛ مثلاموضوعات این رضایتمندی در جوانان با سالمندان متفاوت است یا برای کسانی که دنبال شغل هستند رضایتمندی متفاوت است.

او افزود: برای همین کار کشورداری سخت است و یک نگاه جامع و سیستماتیک می خواهد و نمی شود با یک تفکر باندی یا یک گروه خاص این رضایتمندی عمومی را ایجاد کرد چون به دنبال این رضایتمندی عمومی است که اعتماد عمومی ایجاد می شود و اعتماد عمومی یکی از مهم ترین سرمایه های یک حکومت و یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد توسعه پایدار است.

فیلترینگ، مرگ سایت هاست

ایرنا: وزیر دادگستری در همایش رویارویی با جرائم سایبری، چالش ها و راهکارهای آن گفت: خواهش من این است که در فضای سایبری عناوین مجرمانه جدید ایجاد نکنیم؛ این امر هنر و دقت بسیاری را می طلبد».

مصطفی پورمحمدی با تاکید بر مشکلاتی که به واسطه فیلترینگ سایت ها برای کسب وکارهای اینترنتی ایجاد می شود، گفت: «فیلترینگ به نوعی مرگ این سایت ها محسوب می شود. اگر سایتی برای مدت دو تا سه روز هم فیلتر شود، ضربه فنی می شود و ما روی این موضوع بسیار حساسیم».