آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۵
ورزش
۱۸

جهانبخش: باید چین و قطر را شکست دهیم

مهاجم جوان تیم ملی ایران گفت: دو بازی بسیار مهم با قطر و چین می تواند ایران را به جام جهانی نزدیک کند. او عنوان کرد، مردم ایران کی روش را دوست دارند و رابطه خوبی با این مربی دارند.

علیرضا جهانبخش در گفت وگو با سایت فیفا به تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و گفت: کی روش کسی است که من واقعا دوست دارم با او کار کنم. وقتی 19 سال سن داشتم من را به تیم ملی ایران آورد و به من اعتماد کرد. پس خیلی به او مدیون هستم و همیشه از او تشکر می کنم که به من کمک کرد. او مربی است که دوست دارد بازیکنان جوان پیشرفت کنند و برای من که به دنبال بهتر شدن هستم کار کردن با کارلوس کی روش بسیار خوب و لذتبخش است.

ایران در انتخابی جام جهانی روسیه بعد از پایان دور رفت در صدر جدول گروه قرار گرفته است. ایران هنوز گلی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی دریافت نکرده است که یک آمار بسیار خوب محسوب می شود.

جهانبخش درباره این موضوع گفت: ما به عنوان یک تیم متحد دفاع می کنیم و این آمار خوب بیانگر همین موضوع است، ولی فکر می کنم بین دفاع و حمله یک تعادل خوب وجود دارد. مهاجمانی که در تیم ملی داریم همه از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستند. اکنون شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به جام جهانی روسیه داریم، دو بازی بسیار مهم پیش رو داریم و ابتدا باید برابر قطر در خارج از خانه بازی کنیم و سپس میزبان چین خواهیم بود. پیروزی در این دو بازی می تواند باعث شود ما واقعا به جام جهانی نزدیک شویم. چیزی که می توانم به طور قطع بگویم این است که هنوز شرایط بسیار خوبی داریم.