آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۰۰۲
ورزش
۲۴

در جست و جوی سرمربی برای بهترین تیم ملی

رحیمی رئیس فدراسیون هندبال شد

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون هندبال دیروز به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزارشد وعلیرضا رحیمی با 34 رای از 41 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد. دراین انتخابات سه نفر از نامزدها به نفع رحیمی کنار کشیدند. داورزنی درابتدای این مجمع گفت: «از چند روز گذشته در برخی رسانه ها و فضای مجازی شاهد این بودیم که مواردی درخصوص حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نماینده خاص مطرح شده بود که باید عنوان کنم وزارت ورزش از هیچ کاندیدایی از قبل حمایت نکرده است. قطعا کسی که براساس شایستگی هایش از سوی اعضای مجمع انتخاب شود، مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان خواهد بود. برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان فرقی نمی کند که چه کسی رای بیاورد.»

بهترین گزینه انتخاب شد

اما داور زنی بعد ازشمارش آرا و انتخاب رحیمی به این سمت، از وی تمجید کرد و گفت: «قطعا بهترین گزینه ای که اعضای مجمع در نظر داشتند انتخاب شد.امیدوارم که از امروز شاهد یک تحول خوب در هندبال باشیم و این با همدلی به دست خواهد آمد. باید به رای مجمع احترام گذاشت و این را در نظرداشت که این یک کار گروهی است و همه به صورت همدل در کنار آقای رحیمی باشیم که فدراسیون هندبال بتواند روبه جلو حرکت کند. مطمئن هستیم که هندبال می تواند با حضور وی خوش بدرخشد. ازهمه کسانی که احساس وظیفه کردند و ثبت نام کردند کمال تشکر را دارم.»

سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود

اما رئیس جدید فدراسیون هندبال به محض انتخاب در این سمت اولین تصمیم مدیریتی خود را عنوان و تاکید کرد سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود.به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رحیمی در پایان مجمع فدراسیون هندبال گفت: «همیشه سعی کردم حرف های کلیشه ای نزنم. به جرات می گویم بهترین تیم هندبال را از زمان تاسیس تاکنون در اختیار داریم، قطعا سرمربی تیم ملی خارجی خواهد بود و سرمربی بسیار خوبی را انتخاب خواهیم کرد.این تیم با توجه به بازیکنان خوبی که دراختیار دارد نیاز به سرمربی خارجی دارد. در حال حاضربهترین گلزن اروپا یک ایرانی است و ما باید با توجه به این بازیکنان از حضور سرمربی خوب استفاده کنیم.»